תל אביב • אסור להשתמש בתמונת מרן

    דוד קורצווייל No Comments on תל אביב • אסור להשתמש בתמונת מרן
    16:55
    15.05.24
    קובי פינקלר No Comments on האב השכול התעקש לחזור לחטיבה ונלחם בעזה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שופט בית המשפט העליון ויו"ר ועדת הבחירות, סלים ג'ובראן, קיבל את העתירה של סיעת "ביחד תל אביב יפו" נגד הסיעה של אליהו אמינוב ובנימין בביוב, שעשו שימוש פסול בתמונתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל – אסר על המשיבים לפרסם את תמונתו של הרב עובדיה וחייב אותם בהוצאות העותרים בסך כולל של 4,000 שקלים.

    סיעת "ביחד תל אביב יפו" בראשות נתן אלנתן, עתרה לבית המשפט נגד הסיעה של אליהו אמינוב ובנימין בביוב, למתן צו מניעה בגין פרסום מטעמם אשר כולל מכתב תמיכה מטעם הרב עובדיה יוסף ז"ל. לטענת העותרים, הרב עובדיה יוסף ז"ל נתן את הסכמתו וברכתו לסיעת "ביחד תל אביב-יפו" בלבד, ולא לסיעה של אמינוב ובביוב.

    הפרסום מושא העתירה הוא מודעה ובה תמונתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל תחת הכותרת "ועשית ככל אשר יורוך" ולצד התמונה מופיע מכתב באותיות מאירות עיניים אשר תוכנו הינו מכתב הערכה אשר קיבל אמינוב מאת מרן זצ"ל בשנת תשמ"ט לפני כ-25 שנה. לדברי העותרים מסיעת "ביחד תל אביב יפו", מדובר בהטעיה משום שהרב עובדיה יוסף לא נתן את תמיכתו באמינוב או בביוב במערכת הבחירות הנוכחית.

    בראיון שהעניק הבוקר נציג סיעת "ביחד תל אביב יפו" אמר כי הסיעה של בביוב ואמינוב לא עוברת את אחוז החסימה והוא ממליץ להם להתאחד לסיעה המאוחדת של כל הדתיים והחרדים בעיר. "חבל לבזבז את הקולות האלה", אמר נציג "שגב" בראיון, "כדאי לחזק את הסיעה המאוחדת, שנציגיה הוכיחו בחמש השנים האחרונות עשייה ופעילות ענפה בכל התחומים הנושקים ליהדות ולמסורת בעיר העברית הראשונה".

    עתירה שגב (2)

    עתירה שגב (1)



    0 תגובות